Investiční diamanty - jak prodělat?

07.02.2009 • Rubrika: Peníze • Odkaz: http://rubriky.cz/investicni_diamanty__jak_prodelat.php

Podvod nebo nedorozumění? Je pro kteroukoli firmu něco horšího než klient, který se cítí podveden?

Když se člověk sejde s obchodníkem firmy prodávající investiční diamanty, vyslechne historky o úspěšných zhodnoceních peněz jejich klientů skrze diamanty. Vyslechne historku o úspěšném vstupu majitele na burzu diamantů v Antverpách. Vyslechne, jak se majitel stará o dobré jméno firmy a diamantů uveřejňováním článků v nejčtenějších médiích. Ostatně může si to z provizí dovolit, kterýkoli deník o vás rád napíše. Dle velikosti článku a typu média můžete získat velmi pěkný nezaujatý reportážní článek od 25.000 Kč výše, stačí se informovat.

Člověk se dále dozví, že diamanty od 3 karátů se prý zhodnocují průměrně deseti procenty ročně. Je to prý ověřitelná informace. Dále se dozví, že investičním diamantům se říká investiční proto, že lze uložit hotovost do diamantu jeho koupí a investice spočívá v tom, že po čase jej může opět prodat za vyšší cenu. Investoval tedy do dimanatu a tato investice se mu zhodnotila. Klíčové tedy pro investici je, jak lze diamant opět prodat, aby se o investici jednalo.

Obchodník má jednoznačný neodolatelný argument. Diamant kdykoli odkoupí firma zpět za aktuální tržní cenu poníženou o 10%. Deset procent prý bude jejich zisk za to, že diamant odkoupí. Jednoduchá matematika, že pokud si člověk nechá diamant alespoň rok, neměl by tratit, pouze nic nevydělá. Diamant se zhodnotí o 10%, firma jej odkoupí o mínus 10%. Žádný zisk pro mě, ale ani žádná ztráta. Správně? Špatně!

Rok se s rokem sejde, jak si stojí diamant? Výborně, zhodnotil se skutečně o něco málo více jak 10%, alespoň sama firma to tvrdí. Jaká tedy bude odkupní cena? Diamant odkoupíme zpět, ale ne za mínus 10%, ale za mínus 25% a ze zbytku ještě mínus 19% prý na pokrytí DPH. Šok! Aha firma prý je teď schopna nakupovat diamanty přímo z dolů za velmi nízké ceny. Co na to obchodník, který si pevně stál za mínus 10% při odkupu a zaštiťoval se dobrým jménem firmy, která si nemůže dovolit si nestát za tím, co slíbí? "Nevěděl to..." Aha.

Nechávám zcela bez komentáře a ponechám závěry na každém čtenáři. Jedno je jisté. Investice do investičních diamantů se "vyplatí".

Převedeno do ilustračních čísel, pokud by člověk koupil diamant za 1.000.000 Kč, po jednom roce by se zhodnotil na 1.100.000 Kč a firma by jej měla dle slova svého obchodníka odkoupit opět za 1.000.000. Odkoupí jej ve skutečnosti za mínus 25% mínus 19%. Odkoupí jej tedy za 607.500 Kč. To je ztráta -392.500 Kč. Ale pozor, firma nakonec přeci jen dá dobrou radu, můžete si ho prodat někomu sami a vydělat tak víc...

Pokud někdo bude investovat do diamantů, dá vám prodejce písemně podmínky zpětného odkupu? Asi se bude zdráhat, že něco takového není možné. Asi k tomu jsou dobré důvody. Slova se mluví, voda teče. A co není na papíře, je, jak je vidět, zcela otevřené. Takto to dopadá, pokud člověk důvěřuje jedinému zdroji informací, a to prodejci...

RADA NAD ZLATO. Nebo rada nad diamanty? Jak tedy neprodělat na diamantech?
  1. Pokud nejsem plátce DPH, nekupovat diamant od plátce DPH.
  2. Nekupovat diamant, pokud si myslím, že budu dané peníze potřebovat dříve jak za 10 let.
  3. Nekupovat méně kvalitní diamant jak s barvou D (nejbělejší), čistotou IF nebo LC (internally flawless nebo loup clean, neboli bez vnitřních vad viditelných při 10 násobném zvětšení) a hmotností 1 karát. S certifikátem těchto hodnot od EGL, GIA, HRD, IGI. Pokud si můžete dovolit jen něco horšího, diamanty zatím nejsou pro vás.
A hlavně si celou problematiku velmi dobře nastudovat a nenechat se nadchnout kusými informacemi. Můžete mít klidně 5 karátový diamant, ale se španou barvou a čistotou, a můžete si myslet, jak jste výhodně koupili, ale přitom jste se nechali napálit, protože o diamantech nic nevíte. Až se budete snažit diamant prodat, zjistíte, jak moc na barvě, čistotě a hmotnosti záleží. Při koupi to nezjistíte. Samozřejmě ve snaze vám diamant prodat obdržíte jiné kombinace než D + IF + 1 ct. Zpravidla to budou buď menší diamanty s vysokou čistotou, nebo větší diamanty s nízkou čistotou. Nepovažujte je ale za skutečně investiční diamanty.

Rady a názory k tématu : Investiční diamanty - jak prodělat?


SynonymaVánoční dárkyDarwinova evoluce a Inteligentní plánPražské koupaliště U Veselíka čeká kuličkové kláníPřevod z win-1250 do UTF-8 konvertorČeskou kuličkářskou elitu čeká mistrovství ČRPátek 13.Kuličková sezóna odstartuje turnajem na Střeleckém ostrověRadary v PrazePočtem mohou zamíchat NULL hodnotyRubriky

Názory a rady Investiční diamanty - jak prodělat?

Vaše názory a rady k tématu Investiční diamanty - jak prodělat?. Vyjádřete svůj názor nebo poznatek.

Komentář 
Jméno    Věk (volitelně)

 

Následují komentáře návštěvníků. Kterýkoli příspěvek může být vymazán, zvláště urážlivé, vulgární nebo mimo téma, které nejsou povoleny.

Jarda (59)02.09.2014 18:17
Sluší se dopsat, že společnost DIC mě písemně vyrozuměla o tom, že deponované peníze vrací na můj účet a vyhověla mé žádosti o odstoupení od smlouvy. Poděkování za vstřícnost.

Jarda (59)01.09.2014 08:58
Na konci července 2014 jsem se zúčastnil v showromu DIC v Praze veřejné prezentace a podepsal kupní smlouvu na zboží v hodnotě 36.30,-Kč. Peníze jsem bohužel 2. den odeslal. Následně jsem zjistil, že smlouva je koncipována dle zák.č. 513/91 Sb. (obchodní zákoník). Tento byl však k 31.12.2013 zrušen a nahrazen v této oblasti novým OZ. Smlouvu jsem vypověděl písemně s upozorněním na tuto vadu smlouvy, ale DIC nereaguje. Myslíte že mám šanci spor vyhrát?

Roman (43)06.03.2014 23:21
Každý svého strůjcem. Někdo rád poslouchá a věří z netu, a ti rozumnější dávají přednost svému mozku. Chápejte to jek chcete, ale nechce se mi tady rozepisovat, co je špatně, ikdyž tady uplně všechno. Poradím Vám, ale za prachy. Ve výsledku Vás to přijde na míň, než byste investovali (s mínus 50 procent)

IngPetrů17.12.2013 19:51
Ano souhlasím ,že reálný rychlý prodej bude ještě níže 25% . Osobní zkušenost mám s rychlým prodejem za 30% pod Rap. Nicméně si myslím ,že je reálné za 25% prodat ,když se nechvátá . No a jestliže počítám s 10 letou investicí a růstem někde kolem 5% ,tak je to prostě dobrá investice .

16.12.2013 15:19
Samozřejmě je pak otázka, kdo je ochoten prodat 20-25% pod tržní hodnotu? Pokud firma, tak kdo to pak vykoupí za tržní hodnotu? Ta samá firma? Asi ne, když prodávají pod cenou, nemohou vykupovat nad cenou. Takže zpětný odkup u takové firmy může být mínus 35-40%, aby to pak mohli obratem prodat za 20-25% pod cenou. Takže kdo to koupí za plnou cenu? Jiná firma? Asi ne, protože jednak kupuje zpátky jen od svých klientů, jinak to nemá zapotřebí, protože to nakupuje obchodně za nejlepší možnou cenu. Takže nakonec možná odkoupí, ale také za cenu pod tržní cenou.

IngPetrů16.12.2013 11:03
investice do diamantů je výhodná pouze tehdy jestliže diamanty pořídíte za správnou cenu . A to určitě není cena DIC . Osobně doporučuji koupi za 20-25% pod Rap. A tyto možnosti dnes na trhu jsou . V těchto cenách a podmínce dlouhodobé investice (10 let) ,se dá počítat se zajímavým výnosem .

PůvodníAutor18.11.2013 14:32
Koukám se, že po 3 letech od tohoto článku vyšel velmi pěkný vysvětlující článek o problematice zde:
htp:/finmag.penize.cz/investice/267120-jak-nevydelat-na-investicnich-diamantech
Tolik tedy závěrem k výhodnosti investičních diamantů.

Martin (35)15.11.2013 23:29
DIC mi nabízeli diamant nejvyší kvality DIF Excelent s tím, že kdykoli ho budu chtít prodat tak ho odkoupí dle aktuální ceny rapaportu, ale písemně mi to dát nemohou, neboť by to uráželo jejich serióznost jako člena antverpské burzy. Posléze mi dali konečnou cenovou nabídku na nákup diamantu, asi po 5-ti schůzkách vyjednávání, a to aktuální cena Rapaportu minus 8 %. Když jsem argumentoval, že je to super, ale poněkud mi uniká pointa, když to dneska koupím za jejich nabízenou cenu a zítra jim to prodám za jimi slíbenou odkupní cenu obratem vydělám 8 %. Poté upřesnili nabídku na odkup s tím, že diamant kdykoli odkoupí za aktuální cenu rapaportu minus sleva, kterou mi poskytli, tj. 8 %. Přeberte si to jak chcete. Pouze lidi neblázněte. Tihle hoštapleři vdělávají na Vaší naivitě. Ty různé dojemné historky jak zabezpečit děti a budoucnost. Jenom se Vám vysmívají. Koupíte diamant, a máte virtuální hodnotu, a absolutně nevíte, jakou hodnotu ve skutečnosti máte, mínus 30%, 40%, nebo 60%? Nejdřív zkuste najít seriózního kupce. Přečtěte si jejich článku o super úspěšném guru panu Kiliánovi, který je nejúspěšnějším prodejcem a za jenom měsíc xy si vydělal na provizích 3 milióny Kč. Na čem by to vydělal, když ne na Vás. To znamená právě na rozdílu nákupu a prodeje. Nenechte se okrádat a myslete. To že mají kanceláře, které udělají dojem, nic neznamená. Zkuste si za diamant něco koupit, protože když jej budete chtít prodat, tak proto, že budete potřebovat peníze rychle, a když potřebujete peníze všichni z Vás sedřou kůži.

Jiří (54)09.10.2013 16:53
Ještě doplním ,že jsou na trhu dnes nové a velmi zajímavé firmy .(DIC již dohrálo .,dávám jim rok .maximálně dva :) )

Jiří (54)09.10.2013 16:43
U investičního diamantu je samozřejmě jako u všeho jiného důležitá cena . Osobně doporučuji nákup při ceně 20-25% pod Rap . Pak je to jako dlouhodobá investice dobrá volba

Vašek (52)02.03.2013 20:49
Tak jak to tady čtu, tak píší většinou dealeři, tak vy chytří prodejci, jak se tedy diamanty, po letech odkupují zpět? Za kolik? A kde? Životnost prodejců je malá a kde je budu, po deseti letech honit?

PůvodníAutor29.09.2012 21:20
Zajímavá diskuse. Vlastně článek není o tom, zda diamanty ano nebo ne. Článek je o tom, že při prodeji se něco řeklo, něco slíbilo, a když přišlo na věc, situace byla docela jiná. Pokud by se řeklo, podívejte se, kámen pod milion všude ve světě ve skutečnosti vůbec NENÍ v kategori investiční diamant, pouze my i takové diamanty prodáváme jako investiční. Až nám ho budete chtít prodat zpátky, bude ve hře to, zda jste nebo nejste plátce DPH, a bude záležet na tom, za jakou aktuální cenu bude firma schopna diamanty koupit jinde než od vás. Aktuálně je to -10%, ale může to být i méně. Potom ok. Článek NENÍ PROTI diamantům, je vlastně proti lžím obchodníků. A je apelem, že je opravdu třeba zkoumat a zkoumat s čím se člověk setkává poprvé, a nezůstávat u jednoho zdroje informací. To je vše.

Monika,LBC (26)17.06.2012 21:19
Tuto firmu pomlouvají jen ti,kterým se nepodařilo uspět. Jednoduše začali s firmou spolupracovat a mysleli si,že do týdne budou vydělávat a mít se dobře jako králové. Ale chtěli to hned aniž by se tomu věnovali a snažili se něco naučit. Nejezdili pravidelně na školení,neuměli se s investory o tom pobavit,jelikož o tom nic nevěděli. Podnikání není sranda. Ale všechno jde. Jen se tomu věnovat a myslet to opravdu vážně. Lidí co se zaregistrovali a nevěnovali se obchodu a nevzdělávali se je strašně moc. Ti také nic nevydělají. Nic o tom nevědí. Je pro ně pohodlnější tam zkončit,firmu maximálně pomluvit a pošpinit a čekat doma až jim spadně z nebe nějaký ten milionek. Takovíto lidé nebudou mít nikdy pořádně nic. Jsem ve firmě tři měsíce a ikdyž zatim nevydělávám,jelikož toho času díky mateřské zatim moc nemám,jezdim zatím alespon po školeních a to mi dává strašně moc. Až tomu budu rozumět,začnu to dělat naplno. Jsem hrdá že tam mohu být.

Helena (43)23.03.2012 10:25
Hezký den všem. Autorovi článku: Jak prodělat? Možností je jistě spousta. Například podílové fondy. Před rokem jsem koupila fondy nejmenované společnosti, roční výnos MINUS 10 procent (a to jsem prý ještě dopadla dobře). "Vstupenka do klubu" 30 tisíc. Návratnost vstupního poplatku? Prý 5-7 let, počítáno při ročním výnosu PF 5 procent. Kdybych fondy teď po roce ukončila, měla bych ztrátu 55 procent. Zlaté diamanty!!!

CharLee (42)29.02.2012 00:36
Musím souhlasit s Robertem, který vystihl podstatu investování do téhle komodity. Podívejte ser kolem sebe jaké můžete použít nástroje k investovánía s jakým rizikem. S DIC jsem se seznámil a nemám s nimi problém. Kdo si zjistí velmi podrobné informace o tomto obchodu , doví se, že se jedná o dost zajímavou nabídku obdobnou jako u většiny velkých firem ve světě. A marže je u každé obchodní společnosti. Nebo jste někdy někdo nakupoval akcie přes obchodníky bez nějaké marže? Jasně každé investování má svá specifika a měli byste si je zjistit. Pak Vám teprve investice splní Vaše představy.

Robert (40)23.02.2012 11:54
Stando, to jste nepochopil správně ... do diamantů se investuje až když máte nemovitosti, případně komodity ... když budete mít jeden činžák v praze a budete se o něj starat a spravovat, buďte si jistej, že po druhém toužit nebudete a portfolio rozšíříte o jiné investice.
DIC do hloubky neznám a ani neznám minulost předsedy, pro konkrétní investici je pro mne důležitá konkrétní nabídka diamantů daných parametrů s certifikátem. Diamanty nemají značku a ani emoce, diamanty mají jasné parametry ke kterým je dána cena. Pokud mi DIC nabídne kámen konkrétních parametrů za lepších podmínek než identický kámen od Cartiera, není pro mne směrodatný jakýkoli pan předseda ... protože když budete chtít kámen za 10 let prodat, jediné po čem se bude kupující pídit jsou parametry Vašeho diamantu, jeho jasný původ (někdy) a pro Vás bude směrodatné za kolik jste kámen koupil a za kolik jej umíte nabídnout kupujícímu nyní. Abych pravdu řekl, neznám ani minulost a ani konkrétní osoby od Cartiera ... ale koukněte se na rapaport, investiční diamanty nemají značku ... jinak souhlasím v obecné rovině ... dělat obchody pouze s lidma, kterým věřím

Standa (37)22.02.2012 01:43
Roberte, když budu chtít investovat 5 milionů korun a více, tak:
1. Své investiční portfolio rozdělím (komodity, nemovitosti)
2. Když půjdu do diamantů, rozhodně nepůjdu k DIC, jejíž předseda představenstva pomohl v letadle "Rhinoceros" obrat na 5 000 lidí o 137 milionů korun, ale raději k někomu poněkud důvěryhodnějšímu: třeba ke Cartierovi.

Robert (40)21.02.2012 06:50
ještě však musím doplnit jednu věc ... každý seriozní obchodník s diamanty, DIC nevýjimaje, by měl být natolik seriozní, aby dokázal sám odhadnout zda skutečně daný klient je vhodným investorem či nikoliv a zda si může takovou investici dovolit. Rovněž by jej měl seznámit stejnou měrou o výhodách stejně jako o nevýhodách. To nesouvisí s multilevlem a ani s marží obchodníka, to souvisí pouze a jenom se seriozností konkrétního člověka, který vám tuto investici nabízí.

Robert (40)21.02.2012 06:35
Dobrý den, autor si neuvědomil jednu zásadní věc. Diamanty a investice do nich není pro chudé a nemajetné. V tomto ohledu je chudým každý kdo nemůže "odložit" na dobu deseti i více let aspon 5 mil Kč. A to jsou dozajista všichni, kteří mají jakoukoli špatnou zkušenost. Diamanty nejsou vhodné na obchodování day to day a ani year to year, diamanty jsou uložení části majetku. MAJETKU MOVITÝCH LIDÍ. Nejdříve musím mít hotovost doma a v zahraničí, potom cenné papíry, potom reality, pak drahé kovy ... a potom? potom je teprve řada na diamanty. Nikoliv v obráceném pořadí ... Diamanty jsou nejméně likvidní, ale mají mnoho výhod oproti ostatnímu majetku, neexistuje oficiální evidence o pohybu, neexistuje oficialni evidence o majiteli, nejsou z něj daně, 100% svoboda převoditelnosti a transportu bez jakéhokoli zveřejnění... kdekoli na světě. To jsou však výhody, které ocení pouze a jenom movití lidé. Pokud žiju z platu a splácím hypotéku na 2kk na Proseku, diamanty NEJSOU mne ... s výjimkou samozřejmě šperků pro různé příležitosti.

Tom (38)17.01.2012 21:56
DIC je společnost, která zbohatla na lidské hlouposti a neznalosti... To se může snadno povést každému. Souhlasím s tím, že investiční diamanty mají smysl od 1 mil. Kč nahoru.

Bronislav (54)26.08.2011 13:43
Konec toho článku se tam neobjevil. Asi moc dlouhé. Tak tedy ještě doplním.
V akčních síních se prodává za danou cenu a ve většině soukromým osobám a tak se DPH se nezohledňuje.

Bronislav (54)26.08.2011 13:39
Já bych nerad někoho přesvědčoval,ale těm co jsou proti investicim do diamantů pár slov na zamyšlení.
Diamantová investice není vhodná na rychlý zisk. Je to uložení volných finančních prostředků pro jejich ochranu.
Navíc u vhodných kamenů nártust ceny převyšuje úroky poskytované bankami. Jistě by se našlo hodně lidí, kteří by před časem, moc rádi měli peníze v diamantech než v Union bance a jí podobných.
DPH je bohužel součásti každé transakce takže ti co nejsou plátci daň zpět nedostanou. Daň ovšem není cena zboží. Ta neustále roste a bude tomu tak i nadále.
Není pravda, jak jsem tu někde četl, že méně kvalitní kámen může spadnout o 70% ceny. Méně kvalitní kámen má už na začátku nižší cenu. Jen asi je pravděpodobně nebude mít tak rychlý nárust ceny. Lidé kteří řídí svět mají v diamantech velký majetek a nikdo z nich nedovolí, aby najednou prudce spadla cena a oni zchudli. Proto jsou max. limity pro roční těžbu. Před nedávnem pohrozilo Zimbabwe, že dají na trh jejich velké zásoby srových diamantů. Okamžitá reakce USA byla. Embargo na nákup. Každý nákup je tedy ilegálni. Odůvodnění však bylo. Zimbabwe má krvavé diamanty. A co krvavá ropa o tu se také neustále bojuje a financují se s ní zbraně a vadí to někomu? Jediný důvod je. Bohatí a mocní by rázem zchudli a to nikdy nedovolí. Diamanty budou mít neustále cenový nárust a vždy budou znamenat dobrou ochranu peněžních prostředků.
Plátci DPH nebudou mít problém s prodejem a neplatci mohou využít k prodeji aukční síně kde kup

Petr (42)26.03.2011 08:01
Nechci rozlobit osobu, která má špatné zkušenosti s diamanty, ale já mám zkušenosti zcela opačné. Ba anopak, my jsem s manželkou velmi pěkně své peníze konzervativně zhodnotil.První nákup jsme realizoval před 3 lety, koupili jsme si dva karátové kameny té nejlpší barvy a čisoty (máme dvě děti). Letos v lednu jsme náhle potřebovali peníze a tak jsme oslovili osobu "obchodníka", s kterým jsme nákup tehdy realizovali. Má prý široký záběr svých privátních klientů. Zhruba po týdnu nám zavolal zpět, s tím že jeho stávající klient náš kámen odkoupí, pokud dáme slevu 5% z aktuální ceny. Vzhlede k tomu že kameny narostly o 33% za 3 roky, byla tato sleva pro nás zanedbatelná a opravdu jsme měli do druhého dne v ruce pěníze za jeden z našich kamenů. Dokonce i DPH má již dávno řešení. Je to prostě jako ve všem, záleží na jaké lidi a jakou firmu narazíte, my jsem jednali s velkou firmou a narazili jsem asi i na spávnou osobu.

Richard (34)04.03.2011 13:43
Myslím, že diskutující ani článek si příliš neprotiřečí. Jen nerozumím jedné věci. Investiční kameny jsou doporučovány pro investice delší než tři roky. Je tedy logické, že pokud ho někdo chce po roce prodat, prodělá. Minimálně na marži obchodníkovi. Diamant se tedy hodí pro dlouhodobé uložení většího množství volných peněz, takže není vhodnou investicí pro každého. Proč si tedy kameny kupují lidé, kteří mohou investovat relativně malou sumu a navíc potřebují okamžitou likviditu? Ti potom musí být vždy nespokojení. Pro ně je lepší použít nějaký finanční nástoj, kde je sice zhodnocení menší, ale z krátkodobého likvidního hlediska výhodnější.

Petr Mirvald (55)13.02.2011 20:23
Ještě jsem zapoměl, u investičního zlata se neplatí DPH.
Pokud člověk vlastní 6 měsíců investiční zlato a po této době ho prodá, neplatí daň ze zisku.
U investičního stříbra se platí DPH, předpokládám, že jeho nárůst bude až do výše investičního zlata.

Jan Mareš (42)14.12.2010 04:24
i ministra financí dnes překvapila finannční gramotnost, protože jen negramota by koupil investiční diamant s DPH :-),a letošní zhodnocení kamenů nad 3ct je okolo 50%, tak moc nerozumím autorovi článku, mě to prostě vychází do plusu , už po roce... (jsem to ale hlupák), neměl bych zkusit radši akcie???

DAVID (30)11.12.2010 23:35
Jo jo. pár pozitivních komentářů je od lidí z dic. jak jinak...humus

Kaiser S.06.12.2010 21:54
Investice do diamantů prostřednictvím multilevelové společnosti je holý nesmysl,kupujete předražené zboží,na kterém se napakuje společnost a řada dalších tzv. prodejců.
Když chcete kámen či šperk prodat,nemáte šanci, max. dostanete tak 50-60% ceny a to ještě můžete být rádi.
Celé je to divadlo,kupujete si jakoby investici (požitek?),na které vydělají všichni okolo,jen ne vy.Pryč od toho,zlaté zlato.Jen tak mimochodem-proč se banky nezabývají kameny, ale zlatem ano?Kde mám zaručeno,když si nakoupím tzv. diamantové dluhopisy, že tato ,,firma" nekrachne, až najde X tupců?atd.atd..
Vydělávají prachsprostě na blbosti lidí - hele:bomba diamant,certifikát,zaručená investice-no nekup to..

Martin S.10.08.2010 10:01
Dobrý den, investice do diamantů není zcela 100%, trend posledních let je však takový, že cena diamantů roste, a tak by tomu mělo být i v příštích letech a snad i desítkách let. Diamant není žádná spekulativní hračka! Koupit diamant za peníze, které můžu za rok potřebovat je hloupost, stejně tak jako podnikat z penězi o které si nemůžu dovolit přijít! Diamant slouží jako jistota do budoucna a jeho uložení je potřeba na více jak 5 nebo 10 let, aby cena, kterou jsme do něj investovali se nám vrátila, případně jsme i vydělali. Do diamantů se investuje 10-30% z volných/dlouhodobě nepotřebných peněz kterými disponujeme. Každá investice představuje riziko ale bez něj by se nedalo vydělat, vždy musí někdo tratit aby druhý získal a je jen na Vás, na které straně chcete být...

Martin (30)28.07.2010 20:48
Dobrý den, zaujal mmne nesmyslny a lacině jednostranný komentář s titulkem , Investiční diamanty - jak prodělat? Myslím, že člověk který ho napsal meměl nikdy v životě žádný majetek, ani peníze a tak tudíž ani žádné finanční povědomí o všech výhodách ukládání finančních prostředků do invest. zlata či diamantu. Už na základní škole se všichni učí o dimantech a zlatu, které představuje bezpečnou hodnotu, která jediná stoupá na ceně v době válek a finančních krizí a na své ceně pravidelně roste již kolem 100 let. A to že má nějaký prodejce na zboží svou marži, je podle mne samozřejmost a i každému klientovi musí být zcela jasné že za darmo to nedělá.

Petr Slanina (32)25.05.2010 16:52
pokračování předešlého názoru:Ale tato cena je jen na burze a mezi obchodníky se tyto kameny sobchodují ještě mínus 35-55% z této burzovní ceny. Důvod?? Můj kámen je sice veliký, ale jeho další parametry jsou spíše podprůměrné a tůdíž je špatně obchodovatelný. Proto tento kámen nelze ani považovat za investiční, protože jeho cena může v horizontu 10 let vzrůst o 10%, ale taky klesnout o 70%. A to mi při koupi bylo řečeno, že to je výborný kámen za výborné peníze. Kolega tady píše, že se u investičních kamenů předpokládá uložení min. 3 roky, ale za tu dobu může mít klidně zanedbatelnou hodnotu. A to, že máte, kolego, problémy s nájemníky atd... to nikoho nezajímá. Alespoň mi bylo řečeno, že se jedná o výbornou investici bez rizika.

Petr Slanina (32)25.05.2010 16:41
Dobrý den,
já tak trochu souhlasím s prvním článkem. Když jsem kupoval investiční diamant, bylo mi zděleno, že to je zaručeně výdělečná komodita a nikdo mě neupozornil na to, že když jej budu prodávat zpět společnosti, od které jsem jej koupil, nedostanu DPH. Ani mě to v tu dobu nenapadlo. Po roce jsem chtěl daný diamant prodat přes společnost, od které jsem jej koupil a byl mi nabídnut odkup za cca 67% původní ceny. Řekl jsem si, že si ještě počkám, ale asi za 2 měsíce jsem musel kámen prodat a znova jsem požádal tu samou společnost o nové nacenění. Nicméně jsem asi měsíc čekal, protože člověk, který je zodpovědný v této společnosti za naceňování kamenů byl asi 3 týdny v zahraničí a nevzal si notebook(což není můj problém a vůbec mě to nezajímalo). A když už konečně příjel, tak to trvalo ještě asi 2 týdny než jsem ztratil trpělivost a napsal jsem mu ať urychleně kámen nacení, protože potřebuji peníze. Tento člověk se urazil a vzkázal mi, že se mnou obchodovat nebude a ať si kámen prodám kde chci... po této odpovědi jsem začal přemýšlet o tom, kdo je vlastně čí zákazník. Pak se tedy umoudřil a udělal mi nabídku. kámen chtěl odkoupit za 49% původní ceny. Zkusil jsem tedy oslovit jiné prodejce diamantů. jeden se mi ozval a řekl mi, že mi dá ještě méně. Obchodovaná cena tohoto kamene v tento den byla sice slušná (oproti všem nabídkám). Nicméně pořád to bylo jen cca 74% z původní ceny. Ale tato cena je jen na burze a mezi obchodníky se tyto kameny obchodují ještě mínus 35-55% pr

Jan27.03.2009 09:54
Jak chápu článek a příspěvek níže, tak si neprotiřečí. Článek píše o slíbení zpětného odkupu prodejcem za 90% aktuální ceny a stížnost na jinou realitu při odkupu. Příspěvek dole potvrzuje reálný odkup za 75% ceny. Ohledně DPH, asi kupující nebyl plátce DPH. A možná prodejce nelhal, jen se změnila odkupní cena. Hm, co když ale za další 3 roky bude v takovém případě odkupní cena jen 50%? Je fakt, že člověk si těžko diamant prodá sám (sám najde kupce). Připadá mi že je člověk tak či tak odkázán na původního prodejce...

21.02.2009 18:37
Dobrý den.
Nevím kdo vám toto pověděl? Investiční diamant lze koupit bez DPH, jen musíte dát do účetnictví. Tedy jste-li plátcem DPH. U diamantu se očekává doba uložení min 3 roky. On totiž neslouží ke spekulaci. Na radu specialistů mkléřů jsem investoval do akcii, prodělal jsem 43% za poslední 2 roky. Diamant jsem koupil před rokem a půl. 4ct. Zhodnotil jsem ho o 56%. Prodal jsem ho zpět společnosti. Za 75% aktuální cenu, ale také jsem na začátku dostal 9% , jako jakýsi partner. Jen jsem podepsal smlouvu s nimi. Tak to mají všichni, chtějí-li. A hlavně, mohl jsem prodat kdekoli po světě. Pane, já podnikám od 1991 a nikdo mě neochránil peníze. I banky zmizely. Až budete mít prostředky na investování, jistě pochopíte, že část uložíte do diamantu, jako pojistku. On totiž je skutečný, na rozdíl od akcií, apod. Pronajímáte nemovitost? Já ano, letos jsem už 3X měnil nájemce, dva mě dluží. A cena také spadla. Nevím co jste sledoval tím trochu zavádějícím článkem, ale aspoň pište pravdu. Ne věci vytažené s kontextu.

30


Seznamka
světlometysynonyma
Investiční diamanty - jak prodělat?




Články jsou vkládány návštěvníky tohoto serveru. V případě, že v textu rozpoznáte své dílo, sdělte tuto skutečnost, článek bude zakázán. Články je možné přebírat a citovat za podmínky uvedení "zdroj: Rubriky.cz". Bez této poznámky není dovoleno texty citovat.

Vložte článek | Ochrana soukromí | Kontakt


Stránky používají soubory cookies k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam. Používáním stránek s tímto souhlasíte. Detaily